Agentia de publicitate Leo Burnett & Target a castigat contul Groupama si se va ocupa de creatia spoturilor publicitare si de sloganul noii companii.
Francezii de la Groupama vor cheltui circa 2,5 milioane de euro (sume nete) pentru promovarea propriei companii pe piata locala, Groupama Asigurari, rezultata din fuziunea Asiban cu BT Asigurari, care va fi lansata oficial la inceputul saptamanii viitoare, scrie ZF , potrivit unor surse din piata .
Groupama Asigurari se va clasa pe pozitia a treia pe piata, dupa Allianz-Tiriac si Omniasig, avand in vedere ca anul trecut companiile Asiban si BT Asigurari au avut afaceri cumulate de 917 mil. lei (250 mil. euro) si o cota de piata de peste 10%. Pana la inceputul anului viitor Groupama Asigurari va absorbi asiguratorul de mici dimensiuni OTP Garancia, preluat de francezi in 2008 in cadrul unei tranzactii la nivel regional.
Groupama a inceput deja sa schimbe infatisarea agentiilor Asiban si BT Asigurari din Bucuresti si din tara, unele afisand deja sigla francezilor.
Automobile Dacia si Renault-Nissan au incheiat un parteneriat strategic cu Groupama Asigurari cu...
Groupama, a treia companie din piata asigurarilor, controlata de grupul francez cu acelasi nume,...
Cea mai mare restructurare din istoria pietei asigurarilor - fuziunea dintre Asiban si BT...
Groupama a depus proiectul de creare a noii companii ce va purta denumirea Groupama Asigurari la...
Groupama Romania, asiguratorul care ocupa locul trei pe piata de profil, dupa preluarea companiilor...
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...