Media Investment, companie membra The Group, aduce o casa in flacari in Piata Unirii din Bucuresti pentru a promova Asigurarea Complexa de Locuinta oferita de BCR Asigurari, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. O casa arzand, situata in centrul capitalei, va strage atentia aspra faptului ca pericolele te pot oricand lua pe nepregatite, iar asigurarea complexa a locuintei este cu atat mai importanta.
Proiectul simuleaza un incendiu la acoperisul unei case din chibrituri realizata la scara marita, si face parte dintr-o campanie mai ampla derulata de BCR Asigurari prin agentia Media Investment. Senzatia de casa in flacari este data de un simulator de foc de dimensiuni mari si de grinzile din lemn masiv, arse partial, care formeaza acoperisul.
Casa, a carei inaltime finala este de peste sapte metri, a fost proiectata de Profesor Doctor Inginer Lucian Negrei din cadrul Universitatii Tehnice de Constructii Bucuresti, iar solutia de construire este una complexa, ce presupune un schelet metalic imbracat in lemn, intreg ansamblul simbolizand o casuta din bete de chibrit. Datorita constructiei speciale si a amplasarii, casa si mesajul campaniei sunt perfect vizibile atat in timpul zilei cat si al noptii.
`Ne-a placut inca de la inceput acest proiect inovativ, pentru ca expune o diferentiere. Mai mult, solutia propusa se incadreaza perfect in linia campaniei pe care o derulam, sugerand ideea pericolului care te poate lua oricand pe nepregatite. Am cautat cele mai eficiente moduri in care sa facem publicul sa constientizeze faptul ca trebuie sa iti protejezi prin orice mijloace locuinta si bunurile. Impreuna cu echipa Media Investment am gasit cele mai bune solutii de a transmite mesajul nostru unui public cat mai larg. A fost un proiect foarte placut pentru noi si agentie, dat fiind ca toate materialele folosite s-au concentrat pe acelasi concept vizual- `casuta din bete de chibrit`- pe care l-am folosit pe toate canalele de comunicare: spot TV, macheta de presa, literatura de produs, website, bannere internet`, a declarat Mihai Tecau, Presedinte al Directoratului BCR Asigurari.
`Incercam tot timpul sa inovam si sa realizam proiecte cat mai creative pentru clientii nostri. Pe o piata media tot mai aglomerata de mesaje si de suporturi, trebuie sa gasim moduri inedite de a ajunge la consumatori si de a ramane in mintea acestora. O casuta de chibrituri in flacari este un astfel de mijloc`, a declarat Dan Balotescu, Managing Partner Media Investment.
Pentru realizarea proiectului au colaborat Adina Chiorescu, CRM Director BCR Asigurari, Daniela Stefan, Head of Product Management BCR Asigurari, Ciprian Postelnicu, Senior Media Manager Media Investment si Marius Zaharescu, OOH Media Manager Media Investment.
Sursa: BankNews
Banca Comerciala Romana impreuna cu BCR Asigurari VIG ofera RCA cu plata in 6 rate si dobanda 0%,...
Transportatorul national de gaze naturale Transgaz a atribuit BCR Asigurari de Viata contractul de...
BCR Asigurari de Viata, companie membra a grupului Vienna Insurance Group, a inregistrat in...
Senatul a achizitionat un pachet de servicii de asigurare facultativa a autoturismelor, tip Casco,...
Companiile de asigurari din Romania au primit in primul trimestru, de la actionarii straini,...
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...