Societatea Axa Asigurari se alatura programului "Secunda-Viata". Acesta reprezinta un mecanism de strangere de fonduri conceput de grupul Leo Burnett la initiativa publicatiei Gazeta Sporturilor.
Prin programul "Secunda-viata" orice reclama TV poate contribui la strangerea de fonduri pentru o cauza umanitara.
Mecanismul de functionare este bazat pe cedarea pretului unei secunde dintr-o campanie publicitara aparute la TV unei cauze umanitare, spre exemplu pentru Fundatia Mihai Nesu (fotbalistul paralizat de la gat in jos pe data de 10 mai 2011).
"Se spune ca onoarea nu iti este data de ceea ce primesti, ci de ceea ce dai. De prea multe ori subestimam puterea unui zambet, a unui cuvant binevoitor sau al celui mai mic gest de a arata ca-ti pasa. Pentru noi este o onoare sa participam in acest proiect si sa fim primii care si-au luat angajamentul fata de o cauza. Este un proiect inovator care se potriveste ca o manusa valorilor noastre. Atat noi, cat si cei care au creat programul Secunda - Viata suntem antrenati intr-o misiune de a proteja viata", a declarat Violeta Ciurel (foto), presedinte si director executiv al AXA Asigurari.
"Diferenta dintre o reclama TV standard de 30 de secunde si aceeasi varianta de 29 de secunde este insesizabila pentru public, insa poate face toata diferenta pentru o cauza umanitara", a afirmat Victor Stroe, Planning Director la Leo Burnett.
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...