Asiguratorul Aviva le ofera clientilor 5 minute de faima proiectandu-le pozele pe cladiri de mari dimeniuni din lume, componenta de outdoor advertising a primei campanii globale de brand dezvoltate de companie, scrie Dailybusiness.ro.
Campania, creata de agentia de publicitate BBDO, are la baza povesti reale ale clientilor, angajatilor si partenerilor de business Aviva. Pe cate o cladire din Londra, Varsovia, Paris, Singapore, Delhi si Dubai vor fi proiectate fotografii ale acestora
Agentiile de media care coordoneaza campania sunt ZenithOptimedia si Aegis.
Aviva, a patra companie din piata asigurarilor de viata, si-a bugetat o crestere a primelor brute...
Comisia de Supraveghere a Asiguratorilor a inceput verificarea cunostintelor tehnice ale...
Comisia de Supraveghere a Asigurarilor a decis in august sa retraga autorizatiile acordate lui...
Directorul general al Aviva Investors Romania, Eugen Voicu, redevine actionarul majoritar al...
Multi dintre romanii care au asigurare de viata renunta la aceasta din cauza crizei chiar daca...
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...