Asiguratorii se pregatesc pentru campaniile RCA de iarna


Data: 01.12.2009

Saptamana viitoare asiguratorii incep campania RCA de iarna, adica lupta pentru clientii care isi reinnoiesc politele RCA in perioada decembrie - ianuarie.

Companiile de asigurari vor investi cateva milioane de euro in campaniile RCA care vor incepe saptamana viitoare, avand in vedere ca in aceasta perioada 30-40% din soferi isi reinnoiesc asigurarile de raspundere civila auto (RCA).

"Campaniile nu mai sunt la fel ca in anii trecuti. Cred ca acum doar 40% din politele RCA expira in decembrie, ianuarie si chiar in februarie. Din data de 10 decembrie vom incepe campania, dar bugetul nu va fi ca in alti ani, de peste un milion de euro, ci de cateva sute de mii si va merge in principal pe promovare in presa scrisa, outdoor sau radio", spune pentru
ZF Radu Mustatea, directorul general al Astra Asigurari.

In perioada decembrie-ianuarie asiguratorii se lupta pentru a atrage clienti pe segmentul RCA cu diverse oferte, cum ar fi reducerile de pret la
asigurari auto Casco sau de locuinte pentru clientii care cumpara polite RCA. De asemenea, companiile investesc in promovare prin spoturi TVA sau reclame in presa scrisa, outdoor si radio. Groupama, a treia companie din piata asigurarilor, creata in aceasta vara in urma fuziunii dintre Asiban si BT Asigurari, va investi circa 700.000 de euro pentru promovarea produsului RCA in decembrie-ianuarie, potrivit reprezentantilor companiei. Bugetul pentru campanie este cuprins in suma totala alocata pentru promovarea brandului Groupama, de 2,5 milioane de euro.

"Perioada de sfarsit de an este cea in care se vand mai multe polite, deci automat vorbim de niste promotii. Dar nu e la fel ca in anii trecuti, nu mai putem sa ii spunem campanie", afirma Catalin Stroe, directorul de vanzari al Asirom, fara a face public bugetul alocat pentru promovare in aceasta perioada.

In 2008 politele RCA le-au adus asiguratorilor subscrieri de peste 500 de milioane de euro.

Articole RCA »

Viitorul RCA sta sub semnul online-ului?

Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...

Decontarea directa, un nou mar al Discordiei pe piata RCA din Romania

Decontarea directa, cu propria polita RCA, presupune reparea unui autovehicul in baza propriului...

Un nou proiect de lege ar putea aduce preturi personalizate pentru polita RCA

Polita RCA ar putea avea pret variabil, in functie de profilul de risc al beneficiarului, estimat...

Transportatorii din Romania anunta proteste de amploare fata de marirea RCA

Mobilizare generala impotriva maririi RCA Transportatorii din Romania anunta mobilizarea generala...

Anul marilor sperante pentru asiguratorii din Romania

Anul 2015 ar putea marca o reluare de ciclu pe piata asigurarilor din Romania, sunt de parere...

Articole Actualitate »

Viitorul RCA sta sub semnul online-ului?

Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...

Sistemul asigurarilor din Romania se apropie de varful istoric din 2008

Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...

Guvernanta corporativa pentru operatorii din pietele financiare nebancare – in atentia ASF

Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...

De ce avem nevoie de asigurari de sanatate private

Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...

Fondul de Garantare a Asigurarilor cere creditorilor Astra sa trimita cereri de despagubire

Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...

BursaAsigurarilor