O parte dintre companiile de administrare a pensiilor private obligatorii (pilonul II) din top 10 si-au redus in ultima perioada cheltuielile de publicitate, mai ales cele pentru promovarea pe televiziune si au suplimentat comisioanele pe care le acorda agentilor proprii de vanzare. Schimbarea de strategie, spun companiile de pensii private, a inceput imediat dupa mijlocul campaniei de vanzare (sfarsitul lunii trecute) si reprezinta un efort suplimentar in incercarea de a-si atinge tintele propuse de vanzari. O astfel de crestere a comisioanelor pentru forta proprie a avut loc peste tot in regiune, dupa jumatatea campaniei initiale de vanzare, potrivit companiilor de pe piata.
Un articol de: Mihai Bobocea
Integral in Ziarul Financiar
Pentru majoritatea romanilor, Pilonul 2 este singurul instrument financiar prin intermediul caruia...
Astazi, 22 octombrie a.c., Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP) a...
Banca Romaneasca a lansat un pachet de produse si servicii bancare destinate exclusiv pensionarilor...
Pensionarii care aleg, pana la sfarsitul lunii noiembrie, sa-si incaseze pensia in cont deschis la...
"Lucian Anghel, in prezent economist sef si director al Directiei de Cercetare si Strategie a BCR,...
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...