Consiliul Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP) a aprobat norma privind organizarea activitatii de arhiva a administratorilor de fonduri de pensii private (obligatorii si facultative). Astfel, administratorii de fonduri de pensii private trebuie sa creeze si sa detina documente care sa ateste atat activitatea curenta, cat si activitatea de administrare a fondurilor, inclusiv evidenta participantilor si beneficiarilor, sa intocmeasca nomenclatorul arhivistic al societatii si sa inventarieze documentele, pe care le va preda apoi la compartimentul de arhiva. Administratorii de fonduri de pensii private trebuie sa comunice CSSPP adresa arhivei si datele de identificare si de contact ale persoanei responsabile cu administrarea arhivei societatii, in cazul in care isi inceteaza activitatea.
Sursa: Ziarul Financiar
Pentru majoritatea romanilor, Pilonul 2 este singurul instrument financiar prin intermediul caruia...
Astazi, 22 octombrie a.c., Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP) a...
Banca Romaneasca a lansat un pachet de produse si servicii bancare destinate exclusiv pensionarilor...
Pensionarii care aleg, pana la sfarsitul lunii noiembrie, sa-si incaseze pensia in cont deschis la...
"Lucian Anghel, in prezent economist sef si director al Directiei de Cercetare si Strategie a BCR,...
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...