Companiile de administrare a pensiilor private au investit 40,8 milioane de euro (rate card) in promovarea acestor produse financiare, in prima luna de vanzare a acestora, conform datelor furnizate ZF de agentia de monitorizare Alfa Cont. Sumele nete sunt in realitate mai mici decat valoarea rate-card, reprezentand aproximativ 10-15 milioane de euro, conform estimarilor companiilor de pe piata. Cu alte cuvinte, companiile de administrare au investit cel putin 12 milioane de euro net in promovarea pensiilor private, batalia pentru clienti fiind acerba in aceasta perioada.
Un articol de: Mihai Bobocea
Integral in Ziarul Financiar
Pentru majoritatea romanilor, Pilonul 2 este singurul instrument financiar prin intermediul caruia...
Astazi, 22 octombrie a.c., Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP) a...
Banca Romaneasca a lansat un pachet de produse si servicii bancare destinate exclusiv pensionarilor...
Pensionarii care aleg, pana la sfarsitul lunii noiembrie, sa-si incaseze pensia in cont deschis la...
"Lucian Anghel, in prezent economist sef si director al Directiei de Cercetare si Strategie a BCR,...
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...