O data cu startul dat la inscrierea pentru pensii obligatorii aministrate privat, companiile de Fonduri de Pensii se intrec in a-si crea o imagine cat mai atactiva, prin mediatizarea vedetelor care s-au inscris printre clientii lor. Cel mai recent nume de persoana publica care si-a facut publica optiunea pentru un fond de pensii este Amalia Nastase, sotia cunoscutului tenismen, Ilie Nastase. Alegerea sa se numeste BRD Fond de Pensii, actul de aderare fiind semnat astazi, cu ocazia lansarii oficiale a acestui fond. Prezent la eveniment, Nastase a declarat ca este prea tarziu pentru el sa opteze pentru pensia privata, insa mult mai tanara sa sotie cu siguranta poate sa beneficieze de un astfel de serviciu, important pentru dezvoltarea economiei tarii, dar si pentru cresterea nivelului de trai din Romania.
Amalia Nastase se alatura astfel altor nume care au ales sa sprijine astfel diferite companii de pe Pilonul II. Evenimentul Zilei a dat publicitatii in urma cu doua zile numele vedetelor din Romania care s-au grabit sa isi incheie contractul de pensie obligatorie administrata privat, precum si societatile la care s-au inscris. Astfel, prima persoana care a aderat la BRD Fond de Pensii a fost `Regele` Hagi, la ING Andi Moisescu de la ProTv, Virgil Iantu la Bancpost Fond de Pensii, vicepresedintele Rompetrol, Alexandru Bucsa a ales Omniforte, fondul de la Omniasig, in timp ce CEO-ul OTP Bank, Laszlo Diosi a semnat, evident, pentru OTP Fond de Pensii. La aceste nume trebuie adaugat cel al Mihaelei Radulescu, care este imaginea Aviva.
BRD Fond de Pensii mizeaza pe portofoliul de clienti tineri ai bancii
Azi, 19 septembrie 2007, BRD impreuna cu Sogecap, compania de asigurari de viata a grupului bancar francez au deschis oficial portile in cursa pentru pensia privata obligatorie, printr-o conferinta de presa. Reprezentantii BRD au tinut sa precizeze ca estimarile celor 17 companii de pe piata pensiilor private cu privire la tinta propusa in aceasta cursa este absurda, pentru ca in urma unui calcul simplu s-a ajuns la un procent ireal de peste 200%. BRD Fond de Pensii nu isi propune o anumita tinta, insa mizeaza pe faptul ca banca si-a creat o imagine bine implementata de-a lungul timpului in campusurile studentesti din tara. Grupul bancar mizeaza in primul rand pe clientii de pana in 25-26 de ani, cei care sunt la inceput in cariera si care le cunosc foarte bine produsele inca de pe bancile scolii. Mai mult de atat, dintre cei peste 2 milioane de clienti existenti in reteaua BRD, majoritatea sunt tineri.
BRD Fond de Pensii are un grad de risc mediu. Alocarea standard estimata pentru activele investite este de 70% in obligatiuni si titluri de stat, 15% in piata monetara si 15% in actiuni, alocare ce poate varia in functie de mediul economic, pentru a conserva in cele mai bune conditii, pe termen mediu si lung. Valoarea initiala a unei unitati de fond este de 10 RON.
Un articol de: Stefania Cojanu
Integral pe BankingNews
Pentru majoritatea romanilor, Pilonul 2 este singurul instrument financiar prin intermediul caruia...
Astazi, 22 octombrie a.c., Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP) a...
Banca Romaneasca a lansat un pachet de produse si servicii bancare destinate exclusiv pensionarilor...
Pensionarii care aleg, pana la sfarsitul lunii noiembrie, sa-si incaseze pensia in cont deschis la...
"Lucian Anghel, in prezent economist sef si director al Directiei de Cercetare si Strategie a BCR,...
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...