Pensiile private au adus in saptamana 11-17 iunie cheltuieli brute de publicitate de 2,3 milioane de euro numai pentru spoturile difuzate la TV, conform unei monitorizari realizate de agentia Alfa Cont. Suma reprezinta cheltuiala bruta (rate card), sumele nete fiind in acest caz situate intre 1-1,5 milioane de euro, conform unor estimari. Volumul de publicitate pe TV privind pensiile private a crescut simtitor in saptamana analizata de Alfa Cont, dupa ce, in prima luna de monitorizare, sumele totale erau de 5,6 milioane de euro la rate card.
Principalii clienti de publicitate televizata in aceasta perioada au fost cei patru administratori de pensii private facultative, care au inceput de cateva saptamani vanzarea acestor produse.
Un articol de: Mihai Bobocea
Integral in Ziarul Financiar
Pentru majoritatea romanilor, Pilonul 2 este singurul instrument financiar prin intermediul caruia...
Astazi, 22 octombrie a.c., Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP) a...
Banca Romaneasca a lansat un pachet de produse si servicii bancare destinate exclusiv pensionarilor...
Pensionarii care aleg, pana la sfarsitul lunii noiembrie, sa-si incaseze pensia in cont deschis la...
"Lucian Anghel, in prezent economist sef si director al Directiei de Cercetare si Strategie a BCR,...
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...