Ogilvy Group se va ocupa de dezvoltarea si implementarea strategiei de comunicare a companiei de asigurari Interamerican, care va trece anul acesta printr-un proces de rebranding pentru a-si face cunoscut pe piata noul nume, Eureko.
"Procesul de rebranding face parte din strategia companiei de a-si consolida pozitia solida detinuta pe piata locala de asigurari si pensii", potrivit oficialilor asiguratorului. Selectia agentiei care va gestiona comunicarea Eureko a avut loc la sfarsitul anului trecut.
Un articol de: Angela Placinta
Sursa: Ziarul Financiar
Pentru majoritatea romanilor, Pilonul 2 este singurul instrument financiar prin intermediul caruia...
Astazi, 22 octombrie a.c., Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP) a...
Banca Romaneasca a lansat un pachet de produse si servicii bancare destinate exclusiv pensionarilor...
Pensionarii care aleg, pana la sfarsitul lunii noiembrie, sa-si incaseze pensia in cont deschis la...
"Lucian Anghel, in prezent economist sef si director al Directiei de Cercetare si Strategie a BCR,...
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...