Interamerican, o subsidiara a grupului olandez de asigurari Eureko, a alocat 450.000 de euro pentru o campanie de marketing. Asiguratorul colaboreaza pentru campania de marketing cu agentia de publicitate AdVenture. In cadrul campaniei care a debutat saptamana trecuta vor fi promovate atat produsele Interamercian Insurance (inclusiv asigurarile de sanatate Medisystem), cat si cele ale Interamerican Pensii.
Un articol de: Liviu Chiru
Sursa: Ziarul Financiar
Pentru majoritatea romanilor, Pilonul 2 este singurul instrument financiar prin intermediul caruia...
Astazi, 22 octombrie a.c., Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP) a...
Banca Romaneasca a lansat un pachet de produse si servicii bancare destinate exclusiv pensionarilor...
Pensionarii care aleg, pana la sfarsitul lunii noiembrie, sa-si incaseze pensia in cont deschis la...
"Lucian Anghel, in prezent economist sef si director al Directiei de Cercetare si Strategie a BCR,...
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...