Agentii de marketing (persoane fizice) care vor vinde produsele de pensii private obligatorii ar putea trece mai rapid prin filtrul Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP), a declarat pentru ZF presedintele Comisiei, Mircea Oancea. In prezent, pentru a deveni agent de marketing la pensiile private obligatorii (pilonul II) si a obtine avizul necesar de la CSSPP, o persoana fizica trebuie sa indeplineasca o serie de conditii impuse de legislatie, dupa care Comisia sa verifice indeplinirea acestor conditii si documentatia aferenta pentru fiecare persoana fizica in parte.
Daca norma de marketing pentru pensiile obligatorii va fi modificata, Comisia va da avizul pentru o intreaga lista, chiar si de cateva zeci de mii de agenti o data, restul responsabilitatilor cazand in sarcina administratorilor sau a brokerilor de pensii, care pot avea propriii agenti de marketing.
Un articol de: Mihai Bobocea
Integral in Ziarul Financiar
Pentru majoritatea romanilor, Pilonul 2 este singurul instrument financiar prin intermediul caruia...
Astazi, 22 octombrie a.c., Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP) a...
Banca Romaneasca a lansat un pachet de produse si servicii bancare destinate exclusiv pensionarilor...
Pensionarii care aleg, pana la sfarsitul lunii noiembrie, sa-si incaseze pensia in cont deschis la...
"Lucian Anghel, in prezent economist sef si director al Directiei de Cercetare si Strategie a BCR,...
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...