Reteta pentru milionul de clienti atrasi de fondul de pensii private obligatorii a fost o combinatie de nume cunoscut, forta extensiva de vanzare si investitii reduse in marketing, spune Mioara Maruster, director de operatiuni la Allianz-Tiriac Pensii Private.
`La inceputul campaniei de vanzare a pensiilor obligatorii, studiile pe care le-am facut ne-au aratat ca numele Allianz este foarte cunoscut la nivel national, asa ca am luat decizia sa nu facem mari cheltuieli cu marketingul si promovarea`, spune Mioara Maruster.
Bugetul total de promovare al Allianz-Tiriac (AZT) Pensii Private a fost de circa patru milioane de euro, acesta fiind insa comun pentru campania pensiilor facultative (pilonul III), inceputa in primavara lui 2007 si pentru cea a pensiilor obligatorii (pilonul II), inceputa in toamna anului trecut.
Integral in Ziarul Financiar
Pentru majoritatea romanilor, Pilonul 2 este singurul instrument financiar prin intermediul caruia...
Astazi, 22 octombrie a.c., Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP) a...
Banca Romaneasca a lansat un pachet de produse si servicii bancare destinate exclusiv pensionarilor...
Pensionarii care aleg, pana la sfarsitul lunii noiembrie, sa-si incaseze pensia in cont deschis la...
"Lucian Anghel, in prezent economist sef si director al Directiei de Cercetare si Strategie a BCR,...
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...