Aviva a cheltuit sume sub media pietei pentru atragerea clientilor la fondul sau de pensii private obligatorii (pilonul II), a declarat ieri pentru ZF Shah Rouf, CEO al grupului Aviva. `Costurile noastre de achizitie sunt mai joase decat ale multor concurenti. Pentru actionari, profitul de mai tarziu este mai important decat dimensiunea fondului de pensii`, a spus Shah Rouf. Aviva a atras in primele trei luni aproape 240.000 de clienti la fondul sau de pensii obligatorii, ocupand locul al patrulea pe piata, cu o cota de 8,2%.
Realizarile Aviva se plaseaza sub obiectivele declarate initial, compania tintind o cota de 30% din piata la inceputul campaniei de aderare.
Un articol de: Mihai Bobocea
Integral in Ziarul Financiar
Pentru majoritatea romanilor, Pilonul 2 este singurul instrument financiar prin intermediul caruia...
Astazi, 22 octombrie a.c., Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP) a...
Banca Romaneasca a lansat un pachet de produse si servicii bancare destinate exclusiv pensionarilor...
Pensionarii care aleg, pana la sfarsitul lunii noiembrie, sa-si incaseze pensia in cont deschis la...
"Lucian Anghel, in prezent economist sef si director al Directiei de Cercetare si Strategie a BCR,...
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...