Cele 7 companii de administrare a fondurilor de pensii private obligatorii (pilonul II) infiintate de banci totalizeaza, dupa doua luni de la startul campaniei de vanzare, doar 9,2% din numarul de clienti care au aderat pana acum, conform datelor centralizate de ZF. Situatia este asemanatoare celei de la sfarsitul primei luni de la start, atunci cand cele sapte companii de administrare infiintate de banci aveau impreuna doar 8% din numarul de clienti de pe piata. Desi cifra pare mica, ea este de altfel corelata cu forta proprie de vanzare a bancilor, care reprezinta doar 8% din numarul total de agenti de marketing de pe piata.
Un articol de: Mihai Bobocea
Integral in Ziarul Financiar
Pentru majoritatea romanilor, Pilonul 2 este singurul instrument financiar prin intermediul caruia...
Astazi, 22 octombrie a.c., Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP) a...
Banca Romaneasca a lansat un pachet de produse si servicii bancare destinate exclusiv pensionarilor...
Pensionarii care aleg, pana la sfarsitul lunii noiembrie, sa-si incaseze pensia in cont deschis la...
"Lucian Anghel, in prezent economist sef si director al Directiei de Cercetare si Strategie a BCR,...
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...