Asiguratii CASCO sau pagubitii RCA se vor prezenta la sediile sucursalelor OMNIASIG din tara sau pentru Bucuresti la Centrul de Daune, cu urmatoarele acte :
• Cartea de identitate / buletin de identitate a/al asiguratului sau a/al delegatului ;
• Permisul de conducere al persoanei care se afla la volan in timpul producerii evenimentului
• Certificat de inmatriculare al masinii avariate
• Copie a politei CASCO sau cunoasterea numarului si seriei politei de asigurare.
• Proces verbal, Anexa 2 sau orice alt act emis de politie din care sa reiasa cum si cand s-a intamplat evenimentul si – daca este cazul – cine este vinovat de producerea daunei; aceste acte trebuie prezentate in original
• Imputernicire de la firma in cazul in care masina este in proprietatea unei firme ;
• Procura notariala in cazul in care nu se poate prezenta proprietarul la constatare ;
• Imputernicire de la firma de leasing in cazul in care masina este in proprietatea unei firmei de leasing.
* Actele mentionate reprezinta minimum necesar pentru deschiderea dosarului de dauna ; inspectorii de dauna OMNIASIG pot solicita de la caz la caz acte suplimentare dupa efectuarea constatarii.
• Clientul va solicita inspectorului de dauna care a intocmit nota de constatare lista unitatilor reparatoare cu care OMNIASIG are incheiate conventii de decontare directa ( plata despagubirii se face direct de catre OMNIASIG la unitatea respectiva iar autovehiculul reparat se ridica de client pe baza de accept de plata ).
• Pana la finalizarea reparatiei se depun la OMNIASIG cererea de despagubire, factura de reparatie, devizul de reparatie precum si documentele solicitate prin nota de constatare. Pentru unitatile reparatoare cu care OMNIASIG are incheiate conventii de decontare directa eliberarea autovehiculului din service se face pe baza de “accept de plata” (decontarea se face direct intre service si OMNIASIG, clientul nu este nevoit sa plateasca contravaloarea reparatiei) . Pentru urgentarea primirii acceptului de plata sau pentru ca momentul eliberarii autovehiculului sa coincida cu momentul finalizarii reparatiei, va rugam solicitati unitatii reparatoare devizul final de reparatie cu minim 2 zile inainte de incheierea reparatiei
ATENTIE! Dupa finalizarea oricarei daune (indiferent de numarul de daune inregistrate de un autovehicul) asiguratul nu are obligatia nici unei plati suplimentare (reintregirea sumei asigurate), suma asigurata ramanand cea de la incheirerea politei de asigurare.
Pentru asistenta in caz de dauna puteti apela numarul 021-9669 – NON- STOP, pentru Bucuresti si toate judetele tarii.
Un studiu international, dat publicitatii in acest an, arata influenta semnificativa pe care o pot...
Peste doua zile, primariile vor putea aplica amenzi cuprinse intre 100 si 500 de lei proprietarilor...
Principalul risc perceput de catre managerii din domeniul asigurarilor este valul de noi...
Asigurarea locuintei cu 50 de bani pe zi pare a fi ireala, avand in vedere ca suma este atat de...
Prima iubire" nu se uita niciodata si, in foarte multe cazuri, este foarte greu sa scapi de ea,...
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...