Inregistrarea cererilor de autorizare/avizare la C.S.S.P.P. se va face dupa urmatorul program:
Luni: 9.00 - 15.00
Marti: 9.00 - 15.00
Miercuri: 9.00 - 15.00
Joi : 9.00 - 15.00
Vineri: 9.00 - 14.00
DOCUMENTATIE
Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private pune la dispozitia entitatilor interesate sa desfasoare activitati in sistemul pensiilor private opis-urile ce detaliaza documentatia necesara fiecarui tip de autorizare/avizare la urmatorul link.
Precizari Utile Referitoare la Intocmirea Cererilor de Autorizare/Avizare
- toate documentele vor fi insotite de cereri semnate in original de reprezentantul legal al entitatii solicitante.
- toate documentele depuse la Comisie, in scopul obtinerii unei autorizatiei sau a unui aviz, vor fi numerotate si semnate, pentru conformitate, de reprezentantii legali ai solicitantului si vor fi insotite de un opis in care acestea vor fi mentionate.
- documentele vor fi cuprinse intr-un dosar de plastic sau intr-un dosar de incopciat. In cazul dosarelor care cuprind un numar mare de file, acesta va fi depus in mod obligatoriu in bibliorafturi.
- toate documentele depuse la C.S.S.P.P. in vederea avizarii/autorizarii vor fi intocmite doar in limba romana, sau vor avea atasata traducerea legalizata.
In mod obligatoriu va fi atasata si dovada achitarii taxei aferenta cererii.
ATENTIONARI
- dupa obtinerea autorizatiei sau avizului de catre o entitate, orice modificare a documentelor sau a conditiilor pe baza carora s-a eliberat autorizatia ori avizul se va face numai cu avizul prealabil al Comisiei.
- orice modificare a actelor constitutive ale administratorilor fondurilor de pensii sau ale agentilor de marketing persoane juridice se va depune in mod obligatoriu la Oficiul Registrului Comertului numai insotita de avizul prealabil al Comisiei.
- in situatia in care activitatea entitatii este autorizata si de o alta institutie(B.N.R, C.S.A. sau C.N.V.M. ) cererea de avizare a modificarilor documentelor sau a conditiilor pe baza carora s-a eliberat autorizatia ori avizul, trebuie sa aiba atasat si acordul institutiei respective.
Taxele stabilite prin Norma nr. 7/2008 si Norma nr. 8/2008 privind taxele de autorizare, avizare si administrare in sistemul pensiilor facultative se incaseaza de catre C.S.S.P.P. in contul deschis la Trezoreria Municipiului Bucuresti:
cod IBAN RO22TREZ7005025XXX001775
cod inregistrare fiscala 18210625/2005
Un studiu international, dat publicitatii in acest an, arata influenta semnificativa pe care o pot...
Peste doua zile, primariile vor putea aplica amenzi cuprinse intre 100 si 500 de lei proprietarilor...
Principalul risc perceput de catre managerii din domeniul asigurarilor este valul de noi...
Asigurarea locuintei cu 50 de bani pe zi pare a fi ireala, avand in vedere ca suma este atat de...
Prima iubire" nu se uita niciodata si, in foarte multe cazuri, este foarte greu sa scapi de ea,...
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...