"Telefonul consumatorului" pentru cei ce au patimit din asigurari


Data: 24.02.2012

In scurt timp, cine va avea nemultumiri referitoare la companiile de asigurari va putea sa isi apere punctul de vedere, sunand la un Call - Center special destinat acestora.

Consiliul de Supraveghere a Asigurarilor a hotarit sa infiinteze un "telefon al consumatorului", la care patimasii asigurarilor ar putea suna pentru aplanarea situatiilor si experientelor neplacute.

Noul proiect va fi in contact direct atat cu partea vatamata, cat si cu asiguratorii particpanti la conflicte.

In 2011, citeva mii de oameni au trimis sesizari si reclamatii catre CSA, ProtecĹŁia Consumatorului sau la alta institutie care le-ar putea apara interesele, dar acestea au fost mai mult ignorate decat rezolvate. Cele mai multe reclamatii au fost referitoare la politele CASCO si RCA. Cele mai reclamate sunt companiile care practica cele mai mici preturi.

Articole Daune »

Programul de condus defensiv al ALD Automotive a redus numarul de daune cu 25%

In doi ani de cand ALD Automotive a lansat Programul de condus defensiv, utilizatorii flotei sale...

Groupama lanseaza doua noi servicii asociate Asigurarii de Locuinta cu Extra Acoperiri

Groupama Asigurari a lansat sistemul de garantare a angajamentelor asociate serviciilor oferite...

Rata somajului este in scadere

Potrivit Institutului National de Statistica (INS), rata somajului in forma ajustata sezonier,...

Viitoarele modificari ale TVA-ului prezinta riscuri semnificative

Mihai Tanasescu, reprezentantul Romaniei la Fondul Monetar International, care va prelua de la 1...

Iata cine renunta la postul sau de conducere in board-ul FMI

Directorul FMI pentru continentul american, Nicolas Eyzaguirre a demisionat din postul sau,...

Articole Actualitate »

Viitorul RCA sta sub semnul online-ului?

Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...

Sistemul asigurarilor din Romania se apropie de varful istoric din 2008

Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...

Guvernanta corporativa pentru operatorii din pietele financiare nebancare – in atentia ASF

Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...

De ce avem nevoie de asigurari de sanatate private

Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...

Fondul de Garantare a Asigurarilor cere creditorilor Astra sa trimita cereri de despagubire

Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...

BursaAsigurarilor