In scurt timp, cine va avea nemultumiri referitoare la companiile de asigurari va putea sa isi apere punctul de vedere, sunand la un Call - Center special destinat acestora.
Consiliul de Supraveghere a Asigurarilor a hotarit sa infiinteze un "telefon al consumatorului", la care patimasii asigurarilor ar putea suna pentru aplanarea situatiilor si experientelor neplacute.
Noul proiect va fi in contact direct atat cu partea vatamata, cat si cu asiguratorii particpanti la conflicte.
In 2011, citeva mii de oameni au trimis sesizari si reclamatii catre CSA, ProtecĹŁia Consumatorului sau la alta institutie care le-ar putea apara interesele, dar acestea au fost mai mult ignorate decat rezolvate. Cele mai multe reclamatii au fost referitoare la politele CASCO si RCA. Cele mai reclamate sunt companiile care practica cele mai mici preturi.
In doi ani de cand ALD Automotive a lansat Programul de condus defensiv, utilizatorii flotei sale...
Groupama Asigurari a lansat sistemul de garantare a angajamentelor asociate serviciilor oferite...
Potrivit Institutului National de Statistica (INS), rata somajului in forma ajustata sezonier,...
Mihai Tanasescu, reprezentantul Romaniei la Fondul Monetar International, care va prelua de la 1...
Directorul FMI pentru continentul american, Nicolas Eyzaguirre a demisionat din postul sau,...
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...