"In conditiile in care si in 2010 au aplicat astfel de masuri, va fi foarte dificil pentru asiguratori sa puna in practica aceleasi masuri si in acest an. Piata romaneasca este foarte sensibila la pret si orice crestere de tarife in cazul politelor auto aduce pierderi de clienti, care vor cauta oferte mai bune", a spus Bir, prezent la un seminar pe tema asigurarilor auto.
"Allianz-Tiriac a incercat sa atenueze efectele acestui fenomen prin lansarea de noi polite, care sa tina cont mai bine de cerintele clientilor", a afirmat Bir.
Sursa: Bloombiz.ro
In doi ani de cand ALD Automotive a lansat Programul de condus defensiv, utilizatorii flotei sale...
Groupama Asigurari a lansat sistemul de garantare a angajamentelor asociate serviciilor oferite...
Potrivit Institutului National de Statistica (INS), rata somajului in forma ajustata sezonier,...
Mihai Tanasescu, reprezentantul Romaniei la Fondul Monetar International, care va prelua de la 1...
Directorul FMI pentru continentul american, Nicolas Eyzaguirre a demisionat din postul sau,...
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...