In timp de criza, investitiile au crescut pe piata online, favorizand orientarea companiilor din ce in ce mai mult spre internet.
De ce? Pentru ca investitia este simtitor mai mica, interactiunea cu potentialii clienti mai mare si rezultatele mai usor de verificat.
Cu toate acestea, pe piata activeaza putine agentii digitale "pur-sange", iar majoritatea jucatorilor din piata sunt extensii ale agentiilor full-service care lucreaza pentru clientii agentiei mama.
Despre piata si tendintele din digitalul romanesc, dar si despre efectele achizitiei de catre WPP Group, una dintre cele mai mari retele de comunicare la nivel mondial, a grupul de digital Carnation din Ungaria, cu operatiuni si in Romania, DailyBusiness.ro a stat de vorba cu Stefan Iarca, senior consultant in cadrul Carnation Group Romania.
Citeste interviul pe Dailybusiness.ro
Militarii din Fortele Aeriene ale Romaniei vor beneficia in urmatoarele 15 luni de asigurari emise...
Odata cu adoptarea Noului Cod Fiscal, companiile au la indemana si asigurarile voluntare de...
Piata de asigurarilor private de sanatate ar putea creste cu 20-25 la suta anual si va ajunge la...
"De cel putin trei saptamani discutam in comisie Codul Fiscal si Codul de Procedura Fiscala. Am...
Adeverinta de venit, certificatul de atestare fiscala sau decizia privind contributiile anticipate...
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...