Uniqa Asigurari a subscris anul trecut prime brute in valoare de 504,9 milioane lei, cu 32% peste nivelul din 2011, potrivit datelor preliminare. Compania si-a majorat cota pe piata de asigurari generale cu peste doua puncte procentuale, de la 6,1% in 2011 la 8,2% in 2012, ocupand in prezent locul 6.
Pe segmentul asigurarilor auto Casco primele brute subscrise au fost de 269,8 milioane lei, in crestere cu 27% fata de anul 2011. Primele brute subscrise din asigurari de raspundere civila pentru vehicule au totalizat 161 milioane lei, cu 72% peste nivelul din anul anterior. In aceeasi perioada, subscrierile din asigurari de incendiu si calamitati naturale au fost de 56,9 milioane lei, in scadere cu 8%.
Indemnizatiiile brute platite de companie au insumat 321,3 milioane lei in 2012. Rezultatele Uniqa Asigurari se inscriu astfel in strategia Uniqa Group, care in luna mai 2011 a inceput o repozitionare strategica pe termen lung, obiectivele finale ale acestei strategii fiind dublarea numarului de clienti (de la 7,5 milioane in 2010 la 15 milioane pana in 2020) si majorarea profitului inainte de taxe cu pana la 400 de milioane de euro in 2020, comparativ cu 2010.
Compania a recrutat anul trecut peste 400 de persoane, majoritatea in vanzari. Totodata, si-a dezvoltat canalele de vanzare, prin lansarea site-ului www.uniqaonline.ro, inregistrand o crestere importanta si pe linia colaborarii cu brokerii, a precizat Romeo Jantea, vicepresedinte Directorat Uniqa Asigurari.
La sfarsitul anului trecut, compania avea 1.333 de angajati, cu 256 mai multi decat in 2011, si o retea teritoriala formata din 48 de sucursale si 118 agentii.
Uniqa Asigurari a incheiat anul 2012 cu un rezultat financiar negativ de 19,2 milioane lei (rezultat preliminar neauditat), inregistrand astfel o imbunatatire semnificativa fata de anul 2011, datorita eficientizarii continue a activitatii, proces care va continua si in acest an. In 2011, rezultatul a fost de -73 milioane lei. e (geamuri, oglinzi, panouri publicitare, lampi electrice, ceramica) etc.
„Firmele mici si mijlocii reprezinta peste 99% din totalul companiilor din economie. Multe dintre acestea au dezvoltat afaceri stabile prin munca si eforturi consistente si ar fi de neconceput ca evenimente neprevazute sa afecteze bunul mers al acestora. Ne-am propus cresterea portofoliului pe segmentul IMM, de aceea am creat acest produs dedicat, imbunatatind un produs din trecut care a fost foarte bine primit de mediul de afaceri. Am efectuat o analiza a riscurilor la care sunt expuse aceste business-uri si a modurilor in care am putea contribui la protejarea patrimoniului acestor clienti, fie ca vorbim de bunuri sau de activitatea propriu-zisa“, a declarat presedintele directoratului Omniasig Vienna Insurance Group, Mihai Tecau.
Compania de asigurari are un capital social de 386.545.383 lei si un portofoliu de peste 100 produse. Reteaua teritoriala cuprinde aproximativ 180 unitati.
Reparatiile masinilor acoperite de polite RCA si CASCO efectuate de service-urile auto in...
Porsche Finance Group (PFG) aniverseaza 15 ani de activitate in Romania. Cu aceasta ocazie, PFG a...
Incepand cu luna noiembrie, clientii UNIQA Asigurari pot plati sumele aferente politelor de...
Gothaer Asigurari Reasigurari a lansat prima platforma din Romania care permite clientilor sai sa...
LeasePlan Romania a lansat in luna decembrie platforma de responsabilitate sociala "Sigur la drum",...
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...