Aproape 80% din clientii firmelor de leasing care returneaza bunurile achizitionate sunt dati in judecata din cauza ca nu respecta obligatiile contractuale si pentru recuperarea pierderilor.
"Este vorba despre recuperarea diferentei dintre valoarea de piata a masinii spre exemplu, valoarea ratelor restante, precum si alte taxe si costuri aferente", a declarat Madalina Hagima, managing partner in cadrul Ciurtin, Brasoveanu si Asociatii, informeaza Bank News.
Aceasta a mai spus ca de la semnarea contractului de leasing clientul se obliga sa achite facturile scadente si neachitate catre finantator pana la incheierea perioadei contractuale.
In acest context aducerea bunurilor in ograda companiei de leasing nu inseamna o rezolvare a problemei, clientul nescapand de obligativitatea de a achita rate.
Reparatiile masinilor acoperite de polite RCA si CASCO efectuate de service-urile auto in...
Porsche Finance Group (PFG) aniverseaza 15 ani de activitate in Romania. Cu aceasta ocazie, PFG a...
Incepand cu luna noiembrie, clientii UNIQA Asigurari pot plati sumele aferente politelor de...
Gothaer Asigurari Reasigurari a lansat prima platforma din Romania care permite clientilor sai sa...
LeasePlan Romania a lansat in luna decembrie platforma de responsabilitate sociala "Sigur la drum",...
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...