Banca Comerciala Romana (BCR) informeaza publicul ca unitatile sale teritoriale retail si centrele de afaceri corporate nu vor avea program cu publicul in ziua de miercuri, 15 august 2012.
"BCR le recomanda clientilor sa-si programeze din timp toate operatiunile bancare pe care trebuie sa le efectueze in aceasta perioada, in concordanta cu programul bancii”, a declarat Cornel Cojocaru, directorul executiv al Directiei de Comunicare, BCR.
BCR a luat toate masurile pentru a asigura colectarea numerarului de la clientii bancii. Totodata, va fi asigurata si alimentarea cu cash a bancomatelor (ATM), a automatelor de schimb valutar (ASV) si a masinilor multifunctionale (MFM).
In aceasta perioada, detinatorii de carduri BCR vor putea face plati la oricare dintre comerciantii care accepta carduri iar serviciul de Asistenta de urgenta pentru detinatorii de carduri va fi disponibil 24 de ore din 24, ca de obicei. Clientii BCR au la dispozitie cea mai mare retea nationala de ATM - peste 2.400 de bancomate.
Mai mult, clientii bancii vor avea acces 24/7 la propriile resurse financiare si vor putea sa efectueze operatiuni bancare:
- telefonic, apeland gratuit Alo 24 Banking BCRdin orice retea nationala, la numarul de telefon 0800.801.BCR (0800.801.227);
- prin internet, prin Click 24 Banking BCR disponibil 24/7, accesand direct www.24banking.ro sau m.24banking.ro de pe telefoanele mobile cu acces la internet;
- prin intermediul echipamentelor de tip self service disponibile atat in zonele Easy 24 Banking cat si la unitatile BCR sau la terti.
In plus, clientii care apeleaza InfoBCR vor beneficia in perioada mentionata de urmatoarele servicii:
- suport Tehnic in utilizarea Alo si Click 24 Banking BCR, disponibil 24/7;
- asistenta de urgenta pentru detinatorii de carduri, disponibil 24/7;
- informatii generale despre produsele si serviciile BCR, disponibile zilnic, intre 8:00 si 22:00.
Numarul de telefon InfoBCR:
- 0800.801.BCR (0800.801.227), apelabil gratuit din orice retea nationala;
- 021/311.10.01 sau 021/311.02.16, apelabil din orice retea din tara si din strainatate, taxabil la tarif normal.
Zonele Easy 24 Banking BCR vor fi disponibile tuturor posesorilor de carduri bancare in regim normal. Easy 24 Banking BCR este o zona amenajata in cadrul anumitor unitati BCR, disponibila 24 de ore din 24, 100% automatizata, dotata cu echipamente ce permit efectuarea de operatiuni bancare cu si fara numerar.
Serviciul Simplu BCR Tranzactii mobile va fi functional 24 de ore din 24, permitand clientilor sa obtina informatii despre cont, sa reincarce orice cartela de mobil in retelele partenere, sa trimita bani in orice cont din Romania sau sa plateasca facturi de pe telefonul mobil.
Controversele continua dupa anuntarea datelor obtinute in urma testului de stres derulat de...
ING Life este singura companie de asigurari din Romania - din cele 13 supuse unor teste de stres de...
Asigurarea a locuintelor impotriva cutremurelor, a alunecarilor de teren sau a inundatiilor devine...
Banca Comerciala Romana (BCR) a obtinut un plafon suplimentar in cadrul programului Prima Casa in...
Autoritatea de Supraveghere Financiara a adoptat normele privind Pool-ul de Asigurare Impotriva...
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...