Volumul creditelor acordate de BRD a crescut cu 84% fata de toamna lui 2005


Data: 14.11.2006

Groupe Societe Generale a inregistrat in cursul primelor noua luni ale anului o crestere substantiala a tuturor activitatilor sale, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro.  Volumul total al creditelor acordate clientelei a depasit 16,3 miliarde RON (4,6 miliarde EUR), in crestere cu 84% fata de aceeasi perioada a anului 2005. Creditele pentru persoane fizice reprezentau la 30 septembrie 2006 51% din totalul creditelor acordate de banca. Depozitele au urmat si ele o tendinta de crestere, depasind 17,4 miliarde RON (4,8 miliarde EUR), in crestere cu 22% fata de 30 septembrie 2005.

In cursul trimestrului III, BRD a continuat programul sau de investitii in sistemul informatic si in canalele de distributie. Astfel, de la inceputul anului au fost deschise peste 200 noi agentii, reteaua bancii ajungand la peste 530 de unitati. In aceeasi perioada au fost recrutate 1.400 de persoane.

Venitul net bancar a crescut cu 20%, ajungand la 1180 milioane RON (333 milioane EUR). Tinand cont de nivelul ridicat al cheltuielilor generale legate de investitii si recrutare, rezultatul brut din exploatare (fara impactul costului net al riscului) a ajuns la 592 milioane RON (167 milioane EUR), in crestere cu 6% in comparatie cu septembrie 2005.

Nivelul rezultatului net, conform cu obiectivele propuse pentru anul 2006, a ajuns la 477 milioane RON (135 milioane EUR), in crestere cu 6% fata de aceeasi perioada a anului 2005.

Rentabilitatea fondurilor proprii (ROE) a fost la sfarsitul trimestrului III de 34,9%, in timp ce coeficientul de exploatare (cheltuieli generale/venit net bancar), in usoara scadere, a ajuns la 49,8%.

`In contextul unui ritm de dezvoltare foarte accelerat, banca si-a pastrat un nivel bun de rentabilitate si a reusit sa isi dezvolte baza de clientela si sa isi imbunatateasca pozitia pe piata persoanelor fizice. In conditii uneori destul de dure impuse de BNR, BRD a stiut sa adopte strategia potrivita pentru aceasta perioada`, a declarat Patrick Gelin, Presedintele - Director General al BRD - Groupe Societe Generale.

La sfarsitul lunii septembrie 2006, BRD si filialele sale numarau aproape 2 milioane de clienti activi persoane fizice si juridice si peste 7 000 de angajati.

Volumul creditelor acordate de BRD a crescut cu 84% fata de toamna lui 2005

Groupe Societe Generale a inregistrat in cursul primelor noua luni ale anului o crestere substantiala a tuturor activitatilor sale, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro.  Volumul total al creditelor acordate clientelei a depasit 16,3 miliarde RON (4,6 miliarde EUR), in crestere cu 84% fata de aceeasi perioada a anului 2005. Creditele pentru persoane fizice reprezentau la 30 septembrie 2006 51% din totalul creditelor acordate de banca. Depozitele au urmat si ele o tendinta de crestere, depasind 17,4 miliarde RON (4,8 miliarde EUR), in crestere cu 22% fata de 30 septembrie 2005.

In cursul trimestrului III, BRD a continuat programul sau de investitii in sistemul informatic si in canalele de distributie. Astfel, de la inceputul anului au fost deschise peste 200 noi agentii, reteaua bancii ajungand la peste 530 de unitati. In aceeasi perioada au fost recrutate 1.400 de persoane.

Venitul net bancar a crescut cu 20%, ajungand la 1180 milioane RON (333 milioane EUR). Tinand cont de nivelul ridicat al cheltuielilor generale legate de investitii si recrutare, rezultatul brut din exploatare (fara impactul costului net al riscului) a ajuns la 592 milioane RON (167 milioane EUR), in crestere cu 6% in comparatie cu septembrie 2005.

Nivelul rezultatului net, conform cu obiectivele propuse pentru anul 2006, a ajuns la 477 milioane RON (135 milioane EUR), in crestere cu 6% fata de aceeasi perioada a anului 2005.

Rentabilitatea fondurilor proprii (ROE) a fost la sfarsitul trimestrului III de 34,9%, in timp ce coeficientul de exploatare (cheltuieli generale/venit net bancar), in usoara scadere, a ajuns la 49,8%.

`In contextul unui ritm de dezvoltare foarte accelerat, banca si-a pastrat un nivel bun de rentabilitate si a reusit sa isi dezvolte baza de clientela si sa isi imbunatateasca pozitia pe piata persoanelor fizice. In conditii uneori destul de dure impuse de BNR, BRD a stiut sa adopte strategia potrivita pentru aceasta perioada`, a declarat Patrick Gelin, Presedintele - Director General al BRD - Groupe Societe Generale.

La sfarsitul lunii septembrie 2006, BRD si filialele sale numarau aproape 2 milioane de clienti activi persoane fizice si juridice si peste 7 000 de angajati.

Sursa: www.banknews.ro

Articole Asigurare Bunuri »

Romanii fura biciclete albastre

Doar 37 la suta dintre romani isi fac asigurari pentru bicicleta, 54 la suta prefera sistemele...

Leul a inceput saptamana cu dreptul

Leul a continuat sa se intareasca in prima zi a saptamanii fata de principalele monede...

Bancile dau credite mai ieftine cu asigurare de viata

Bancile sunt tot mai putin dispuse sa isi asume riscuri in ceea ce priveste creditarea, astfel...

EximBank: IMM-urile raman tinta noastra principala

Sustinerea dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii reprezinta una dintre prioritatile...

Politele Porsche Asigurari pot fi platite prin Direct Debit

Porsche Asigurari, parte a Porsche Finance Group Romania a introdus serviciul Direct Debit pentru...

Articole Actualitate »

Viitorul RCA sta sub semnul online-ului?

Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...

Sistemul asigurarilor din Romania se apropie de varful istoric din 2008

Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...

Guvernanta corporativa pentru operatorii din pietele financiare nebancare – in atentia ASF

Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...

De ce avem nevoie de asigurari de sanatate private

Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...

Fondul de Garantare a Asigurarilor cere creditorilor Astra sa trimita cereri de despagubire

Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...

BursaAsigurarilor