Trei sferturi dintre consumatorii europeni (73 %) isi doresc un card de credit care sa le ofere recompense si aproape jumatate (48 %) recunosc ca ar cheltui punctele obtinute ca recompensa pentru ei insisi - dublu fata de cei care le-ar oferi unei organizatii caritabile sau care se ocupa de protejarea mediului (25 %) si peste dublu fata de cei care ar cheltui pentru familie sau prieteni (20 %), releva un nou studiu realizat de MasterCard Worldwide.
Analiza, efectuata de KRC Research in numele MasterCard in lunile iulie si august a.c., a cuprins 1.400 de posesori de carduri de credit din Marea Britanie, Germania, Franta, Spania, Italia, Rusia si Polonia.
Studiul indica atitudinile consumatorilor fata de co-branding. Rezultatele arata ca din ce in ce mai multi posesori de carduri doresc recompense valoroase, respondentii optand pentru discount-uri la excursiile de weekend in orasele europene (33 %), intrari libere la cinematograf, teatru sau bilete la concerte (26 %), sedinte gratuite de SPA (25 %), ori reamenajarea casei sau a gradinii (24 %).
Cu toate acestea, consumatorii apreciaza mult bonusurile valorice de la retailerii pe care ii viziteaza zilnic. 65 % dintre cei intervievati doresc un card de credit care sa le ofere reduceri la cumparaturile pe care le efectueaza si 57 % doresc sa primeasca, la sfarsitul anului, recompense in numerar, ca procent din valoarea cumparaturilor efectuate.
Supermarket-urile (41 %) si benzinariile (31 %) sunt sectoarele de activitate de unde consumatorii doresc sa primeasca recompense cel mai des.
Rezultatele studiului arata ca personalizarea recompenselor este cheia care duce la cresterea preferintelor consumatorilor in ceea ce priveste cardurile de credit co-branded. Sase din zece (59 %) respondenti au spus ca ar fi interesati de un card de credit care sa le ofere beneficii flexibile, permitandu-le sa schimbe modalitatea in care folosesc punctele de recompense oricat de des doresc.
'Consumatorii, conform studiului nostru, privesc bonusurile de pe cardurile de credit foarte pragmatic. Ei doresc sa poata beneficia de recompense variate, de la reducerile obtinute la benzinarii la vacantele de un weekend in strainatate. Un card care sa le permita sa aleaga ce doresc, cand doresc, poate deveni cel mai utilizat card din portofel', a afirmat Frederic Conrads, head of cobranding la MasterCard Europe.
Studiul arata ca o treime dintre consumatorii europeni sunt atrasi de un card de credit care indica puterea de cumparare si prestigiul (34 %), lucru foarte popular printre italieni (55 %).
Dintre acestia, o treime ar dori ca instrumentul de credit sa fie legat de o marca puternica de retail, care sa le reflecte interesele personale (32 %), polonezii fiind cei mai interesati de aceasta (39 %).
Un sfert dintre consumatori ar fi atrasi de un design deosebit al cardului (24 %), polonezii dorindu-si in mod special acest lucru (37 %). Un alt sfert ar dori un card pe care sa-l personalizeze cum vor (26 %), pe primul loc aflandu-se italienii (34 %).
Dupa supermarket-uri si benzinarii, sectoarele de activitate de unde consumatorii ar dori un card co-branded ar fi turismul (24 %) si moda (23 %). Italienii isi doresc cel mai frecvent un card de la o agentie de turism (33 %), germanii un card din sectorul fashion (32 %), iar francezii isi doresc un card de la un supermarket (53 %) sau de la benzinarii (41 %).
Posesorii cardurilor de credit cu varsta intre 18 si 24 de ani, comparativ cu cei care au peste 25, isi doresc un card co-branded din sectorul fashion, in timp ce posesorii de carduri cu varsta intre 35 si 44 de ani isi doresc un card pentru supermarket, fapt care reflecta prioritatile familiilor tinere.
MasterCard Worldwide promoveaza comertul global, oferind o legatura economica esentiala intre institutiile financiare, companii, posesori de carduri si comercianti, in intreaga lume. In tripla sa calitate de francizor, procesator si consilier, MasterCard dezvolta si sustine solutii de plata, proceseaza peste 14 miliarde de plati in fiecare an si ofera analize specializate si servicii de consultanta catre institutiile financiare care ii sunt cliente si catre comercianti. Prin intermediul marcilor sale MasterCard, Maestro si Cirrus, MasterCard Worldwide ofera servicii clientilor si companiilor din peste 210 tari si teritorii.
Sursa: www.bloombiz.ro
Doar 37 la suta dintre romani isi fac asigurari pentru bicicleta, 54 la suta prefera sistemele...
Leul a continuat sa se intareasca in prima zi a saptamanii fata de principalele monede...
Bancile sunt tot mai putin dispuse sa isi asume riscuri in ceea ce priveste creditarea, astfel...
Sustinerea dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii reprezinta una dintre prioritatile...
Porsche Asigurari, parte a Porsche Finance Group Romania a introdus serviciul Direct Debit pentru...
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...