Raiffeisen Bank, al treilea jucator din sistem dupa active, incearca sa isi fidelizeze clientii, oferindu-le credite preaprobate. Practic, banca analizeaza informatiile despre clientul pe care il are in portofoliu, trimitandu-i ulterior un `cec`, cu suma pe care o poate imprumuta, daca doreste. Analiza bancii indica de asemenea perioada pe care poate fi contractat imprumutul, valuta, dar si costurile aferente. Astfel, clientul poate sa mearga la o sucursala a Raiffeisen doar cu actele de identitate si `cec`-ul primit, iar banca promite sa ii acorde creditul preaprobat in maximum 24 de ore. Raiffeisen include in acest program clientii care au un istoric `relevant` si un comportament bun de plata.
Un articol de: Liviu Chiru
Integral in Ziarul Financiar
Doar 37 la suta dintre romani isi fac asigurari pentru bicicleta, 54 la suta prefera sistemele...
Leul a continuat sa se intareasca in prima zi a saptamanii fata de principalele monede...
Bancile sunt tot mai putin dispuse sa isi asume riscuri in ceea ce priveste creditarea, astfel...
Sustinerea dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii reprezinta una dintre prioritatile...
Porsche Asigurari, parte a Porsche Finance Group Romania a introdus serviciul Direct Debit pentru...
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...