Vanzarea `la pachet` castiga rapid teren in ofertele bancilor, aceasta metoda permitand activarea unor produse sau servicii pentru care cererea clientilor este inca redusa.
Daca la inceput vanzarea la pachet a fost utilizata de bancheri doar pentru promovarea unui anumit produs, in prezent pachetele au o structura tot mai bogata, permitand astfel si fidelizarea clientilor, care nu mai ajung in situatia de a apela la mai multe banci pentru a-si solutiona diferitele nevoi. Din aceasta perspectiva, pachetele de produse si servicii sunt promovate tot mai intens, intrucat mentinerea unui client este tot mai importanta, pe fondul cresterii concurentei.
Achizitionand un pachet, clientii pot obtine avantaje pe partea de costuri - unele produse sau servicii sunt oferite la tarife preferentiale, iar dobanzile la depozite sau credite pot fi de asemenea mai bune decat cele din oferta standard.
Un articol de: Liviu Chiru
Sursa: Ziarul Financiar
Doar 37 la suta dintre romani isi fac asigurari pentru bicicleta, 54 la suta prefera sistemele...
Leul a continuat sa se intareasca in prima zi a saptamanii fata de principalele monede...
Bancile sunt tot mai putin dispuse sa isi asume riscuri in ceea ce priveste creditarea, astfel...
Sustinerea dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii reprezinta una dintre prioritatile...
Porsche Asigurari, parte a Porsche Finance Group Romania a introdus serviciul Direct Debit pentru...
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...