De la creditul cu buletinul, la cardul de credit co-branded


Data: 22.11.2006

Flanco si Cetelem IFN SA lanseaza cardul de credit co-branded Flanco-Cetelem, sub sigla Mastercard. Campania de emitere a acestor carduri, inceputa in cursul lunii octombrie, va inregistra pana la sfarsitul acestui an peste 100.000 de unitati. Cardul Flanco-Cetelem reprezinta un instrument de plata util pentru clientii Flanco ce au mai contractat in trecut un credit, acesta combinand facilitatile unui card de credit cu oferte promotionale in reteaua de magazine Flanco.

Cardul de credit Flanco-Cetelem este oferit clientilor Flanco dupa incheierea unui contract de credit in reteaua de magazine, fara a necesita prezentarea unor documente suplimentare solicitate in astfel de situatii. In plus, prin intermediul extrasului de cont pe care posesorii cardului il primesc lunar, Cetelem si Flanco vor trimite informatii personalizate legate de ofertele promotionale valabile exclusiv pentru posesorii acestui card. Cardul poate fi utilizat atat pentru a achizitiona produse Flanco, cat si in retelele de comercianti si ATM-uri, in Romania si in strainatate, oriunde este acceptat MasterCard. Doar in reteaua de magazine Flanco detinatorii de card vor beneficia de avantaje si oferte promotionale atractive.

Utilizatorii cardului de credit Flanco Cetelem beneficiaza in plus de oportunitatea de a participa la o tombola organizata de cei doi parteneri, Flanco si Cetelem, in perioada 22 noiembrie 2006 - 31 ianuarie 2007, cu 1060 de premii: 2 automobile Renault, 8 televizoare LCD Philips, 50 sisteme audio JVC si 1.000 de premii a 100 lei (1.000.000 lei vechi). Detalii legate de tombola se gasesc in regulamentul disponibil in magazinele Flanco, www.cetelem.ro si www.flanco.ro.

`Cu o experienta de 12 ani in creditele de consum din Romania, lansam astazi, impreuna cu Cetelem, cel mai simplu instrument de plata prin care le facilitam clientilor nostri cumpararea bunurilor de folosinta indelungata. Cardul co-branded Flanco-Cetelem le va inlesni accesul rapid catre o gama variata de electronice, electrocasnice si produse IT, iar utilizatorii activi ai cardului vor beneficia de reduceri semnificative in momentul achizitionarii bunurilor din magazinele Flanco`, declara Jiri Rizek, Managing Director Grup Flamingo.

`Intentionam sa oferim clientilor nostri oferte personalizate in functie de necesitatile si asteptarile lor. In viziunea noastra, comunicarea eficienta este cea adresata direct fiecarui client, in functie de stilul de viata si de resursele sale. Acesta este motivul pentru care am ales impreuna cu partenerul nostru sa oferim utilizatorilor de card solutii de finantare si avantaje importante in reteaua de magazine`, a declarat Phillippe Foursy, Directorul General al Cetelem IFN SA.

`Romania este una dintre tarile in care ofertele co-branded si-au demonstrat popularitatea intr-un timp foarte scurt. Produsele pe care le-am lansat in colaborare cu Cetelem si partenerii sai comerciali au prins foarte bine tocmai pentru ca ofereau avantaje concrete si personalizate. Produsul lansat astazi in colaborare cu Flanco are toate ingredientele unui card de succes - un partener comercial solid, cu extindere nationala si portofoliu atractiv de produse, si un mecanism promotional avantajos si capabil sa diferentieze cardul`, a precizat Denisa Mateescu, General Manager Southeastern Countries, MasterCard Europe.

Aparut imediat dupa lansarea pe piata a cardului Cetelem `Cardulescu`, cardul co-branded Flanco-Cetelem beneficiaza de experienta Grupului Cetelem, divizia de carduri de credit Aura, ce numara astazi peste 18 milioane de utilizatori. Cardul poate fi folosit oriunde in lume apare sigla MasterCard si este procesat prin intermediul First Data Romania.

Sursa:
www.banknews.ro

Articole Asigurare Bunuri »

Romanii fura biciclete albastre

Doar 37 la suta dintre romani isi fac asigurari pentru bicicleta, 54 la suta prefera sistemele...

Leul a inceput saptamana cu dreptul

Leul a continuat sa se intareasca in prima zi a saptamanii fata de principalele monede...

Bancile dau credite mai ieftine cu asigurare de viata

Bancile sunt tot mai putin dispuse sa isi asume riscuri in ceea ce priveste creditarea, astfel...

EximBank: IMM-urile raman tinta noastra principala

Sustinerea dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii reprezinta una dintre prioritatile...

Politele Porsche Asigurari pot fi platite prin Direct Debit

Porsche Asigurari, parte a Porsche Finance Group Romania a introdus serviciul Direct Debit pentru...

Articole Actualitate »

Viitorul RCA sta sub semnul online-ului?

Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...

Sistemul asigurarilor din Romania se apropie de varful istoric din 2008

Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...

Guvernanta corporativa pentru operatorii din pietele financiare nebancare – in atentia ASF

Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...

De ce avem nevoie de asigurari de sanatate private

Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...

Fondul de Garantare a Asigurarilor cere creditorilor Astra sa trimita cereri de despagubire

Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...

BursaAsigurarilor