CitiFinancial, divizia de credite de consum a Citibank Romania, a incheiat un contract pe 3 ani cu echipa de fotbal FC Steaua Bucuresti, devenind partenerul oficial al clubului. CitiFinancial va plati o suma de 1,3 milioane de euro pentru primul an, urmand ca aceasta sa fie renegociata la finalul fiecarui an. Logo-ul CitiFinancial va aparea prima oara pe tricourile echipei Steaua la meciul cu Slavia, care va avea loc la Praga, miercuri, 19 septembrie, in cadrul Ligii Campionilor. `Acest parteneriat reprezinta o noua confirmare a angajamentului la nivel international al CitiFinancial de a sustine comunitatile in care isi desfasoara activitatea`, a declarat John Hays, CitiFinancial Country Business Manager.
Parteneriatul ofera CitiFinancial posibilitatea de a-si plasa logo-ul pe bilete, tricourile oficiale ale Stelei, echipamentul de antrenament si calatorie, autobuzul clubului, panotajul de pe stadion, revista oficiala a Stelei si pagina de internet.
Un articol de: Razvan Voican
Integral in Ziarul Financiar
Doar 37 la suta dintre romani isi fac asigurari pentru bicicleta, 54 la suta prefera sistemele...
Leul a continuat sa se intareasca in prima zi a saptamanii fata de principalele monede...
Bancile sunt tot mai putin dispuse sa isi asume riscuri in ceea ce priveste creditarea, astfel...
Sustinerea dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii reprezinta una dintre prioritatile...
Porsche Asigurari, parte a Porsche Finance Group Romania a introdus serviciul Direct Debit pentru...
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...