Una din marile companii de credite de consum de pe piata locala, Cetelem, si-a propus ca in 2009 sa aiba acelasi sold al creditelor ca in 2008.
De la inceputul anului Cetelem a inregistrat o triplare a numarului clientilor care intarzie in a-si plati ratele, informeaza Ziarul financiar.
"Intarzierea la plata este un fenomen de masa in acest moment. Din 100 de clienti, cel putin 10 intarzie in fiecare luna", a declarat directorul general al Cetelem, Catalin Boaje.
Acesta a mai spus ca provizioanele companiei sunt majorate insa impactul restantelor neachitate va putea fi observat clar la finele anului.
Boaje a mai subliniat ca pentru 2009 compania isi propune sa mentina soldul creditelor la nivelul de anul trecut, anume 274 milioane euro.
Doar 37 la suta dintre romani isi fac asigurari pentru bicicleta, 54 la suta prefera sistemele...
Leul a continuat sa se intareasca in prima zi a saptamanii fata de principalele monede...
Bancile sunt tot mai putin dispuse sa isi asume riscuri in ceea ce priveste creditarea, astfel...
Sustinerea dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii reprezinta una dintre prioritatile...
Porsche Asigurari, parte a Porsche Finance Group Romania a introdus serviciul Direct Debit pentru...
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...