Alpha Bank incearca sa isi fidelizeze clientii, oferind `la pachet` cu creditele de mare valoare un card pe baza caruia pot obtine reduceri sau alte facilitati la o serie de parteneri comerciali. Cardul, denumit Alpha Club, va fi oferit gratuit clientilor persoane fizice care au contractate credite insumand peste 30.000 de euro.
Printre partenerii comerciali care vor oferi reduceri membrilor programului `Alpha Club` sunt distribuitori de autoturisme, produse de lux, mobilier, electrocasnice, agentii de turism sau lanturi hoteliere. Pe fondul scaderii dobanzilor si al intensificarii concurentei, bancile sunt tot mai expuse riscului ca beneficiarul de credit sa apeleze la refinantarea creditului.
Desi fidelizarea clientilor este un subiect dezbatut de bancheri inca de anii trecuti, pana acum s-au vazut putine miscari pe piata. Cardul Alpha Club este primul produs de acest tip oferit pe piata locala.
Un articol de: Liviu Ciru
Integral in Ziarul Financiar
Doar 37 la suta dintre romani isi fac asigurari pentru bicicleta, 54 la suta prefera sistemele...
Leul a continuat sa se intareasca in prima zi a saptamanii fata de principalele monede...
Bancile sunt tot mai putin dispuse sa isi asume riscuri in ceea ce priveste creditarea, astfel...
Sustinerea dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii reprezinta una dintre prioritatile...
Porsche Asigurari, parte a Porsche Finance Group Romania a introdus serviciul Direct Debit pentru...
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...