Institutiile de credit iau note mari la aspectul agentiilor si note mici la calitatea serviciilor oferite clientilor. Institutiile de credit nu iau nota de trecere la calitatea serviciilor, dar iau mai mult de 9 la aspectul unitatilor teritoriale. Aceasta este transpunerea, pe o scala de la 1 la 10, a procentelor obtinute de banci in cadrul unui studiu independent realizat de Future Marketing.
Studiul a fost realizat la finele anului 2006 prin vizitarea de catre clienti misteriosi a unitatilor celor mai importante 15 banci din sistemul autohton. Future Marketing nu dezvaluie numele bancilor vizitate, dar precizeaza ca sunt `cele mai importante din Romania`. Clientii misteriosi sunt angajatii unor societati care fac studii de piata independente sau la cererea altor companii.
Repetente la servicii
Calitatea serviciilor oferite de angajatii bancilor vizitate de clientii misteriosi a obtinut media 48,32%. Acest procent se traduce prin servicii de calitate `satisfacatoare`. Rezultatele obsinute de o banca sunt foarte bune daca procentul este de cel putin 80%.
Serviciile oferite de angajatii bancilor au primit calificativul de satisfacatoare pe mai multe segmente: cat de bine cunosc produsele pe care trebuie sa le vanda clientilor, modul in care ii intampina pe cei care intra in unitatile institutiilor la care lucreaza, respectiv cat de bine se pricep sa atraga noi clienti.
Gradul de multumire a clientilor a fost de 54,17%, in medie, la nivelul intregii tari, potrivit studiului mentionat. Calitatea serviciilor a fost compensata de aspectul unitatilor bancare.
Aspectul unitatilor a obtinut note foarte bune, mai ales daca acestea sunt puse alaturi de cele obtinute la calitatea serviciilor oferite celor care le calca pragul. Cele 15 banci au obtinut o medie de 85,82%. Aspectul exterior al unitatilor bancare este cel care a tras in jos nota finala. Aceasta deoarece la aspectul interior institutiile de credit au reusit performanta de a obtine o medie de 91,11%, ceea ce s-ar traduce printr-o nota mai mare de 9.
Afaceri in crestere
Future Marketing anticipeaza o crestere semnificativa a cifrei de afaceri (cu 200%), urmand ca aceasta sa ajunga la 150.000 de euro. Compania mizeaza pe obtinerea de noi clienti de pe piata de retail, bancara, HoReCa, respectiv transporturi, in urma obtinerii certificatului ISO. Future Marketing a fost infiintata in 2004 si ofera servicii specializate de cercetare si consultanta in marketing pe piata est-europeana.
Un articol de: Consuela Stegarescu
Sursa: Evenimentul Zilei
Doar 37 la suta dintre romani isi fac asigurari pentru bicicleta, 54 la suta prefera sistemele...
Leul a continuat sa se intareasca in prima zi a saptamanii fata de principalele monede...
Bancile sunt tot mai putin dispuse sa isi asume riscuri in ceea ce priveste creditarea, astfel...
Sustinerea dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii reprezinta una dintre prioritatile...
Porsche Asigurari, parte a Porsche Finance Group Romania a introdus serviciul Direct Debit pentru...
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...