Banca Transilvania lanseaza serviciul de Call Center, un serviciu cu o platforma comuna de preluare a apelurilor si e-mailurilor primite, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Se doreste astfel facilitarea accesului la informatii generale despre banca sau cu privire la produsele oferite, precum si acordarea de asistenta in mod rapid, profesionist si eficient. Functiunile serviciului de Call Center al Bancii Transilvania sunt: informarea clientilor - obtinere de date precum dobanzile si comisioanele practicate, promotii, soldul conturilor deschise la Banca Transilvania, adresele unitatilor bancii si a locatiilor bancomatelor etc.; suport specializat pentru utilizarea cardurilor - verificarea tranzactiilor, inclusiv a celor efectuate prin Internet, blocarea cardurilor, asistenta in ceea ce priveste citirea extrasului etc.; suport pentru utilizarea serviciului de Internet Banking BT 24 - consultanta telefonica pentru instalarea si utilizarea aplicatiei, verificarea operatiunilor; suport pentru achizitionarea de credite destinate persoanelor fizice sau de produse IMM; efectuarea de actiuni solicitate de comercianti - autorizari vocale; servicii de customer care - preluarea si solutionarea sesizarilor semnalate, activitati de loializare a clientilor existenti si de adaptare continua la nevoile acestora.
Robert C. Rekkers, Directorul General al Bancii Transilvania, afirma: `Atingerea unor standarde cat mai inalte de calitate este unul dintre obiectivele majore pe care ni le-am propus inclusiv in acest an, in contextul unui mediu bancar european si al unei exigente sporite a clientilor nostri. Prin urmare, Call Center-ul Bancii Transilvania este inca o promisiune indeplinita, care aduce banca mai aproape de clienti`.
Serviciul de Call Center al Bancii Transilvania poate fi cotactat fie apeland la unul din numerele de telefon: 0801 0101BT - din reteaua Romtelecom, 0264 3080BT - din orice retea, inclusiv din strainatate, *80BT - din reteaua Vodafone sau Orange, fie scriind pe adresa de e-mail: [email protected].
Integral pe BankNews
Doar 37 la suta dintre romani isi fac asigurari pentru bicicleta, 54 la suta prefera sistemele...
Leul a continuat sa se intareasca in prima zi a saptamanii fata de principalele monede...
Bancile sunt tot mai putin dispuse sa isi asume riscuri in ceea ce priveste creditarea, astfel...
Sustinerea dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii reprezinta una dintre prioritatile...
Porsche Asigurari, parte a Porsche Finance Group Romania a introdus serviciul Direct Debit pentru...
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...