Potrivit unui studiu tip `mystery shopping` realizat de banca, BCR se situeaza inca sub standardele grupului austriac Erste, din care face parte, in ceea ce priveste modul de deservire a clientilor, cunoasterea si prezentarea produselor de catre angajati. Studiul cu asa-numitii `clienti-spion` a fost realizat la unitatile bancii din Bucuresti si urmeaza sa fie extins, a declarat joi, intr-o conferinta de presa, Martin Skopek, vicepresedinte BCR, responsabil cu activitatea de retail.
`Ne situam sub standardele Erste si ale altor tari din regiune, dar vestea buna este ca nu suntem departe de situatia in care se aflau bancile din celelalte tari (in care Erste este prezent in momentul preluarii lor de catre grupul austriac - n.r.)`, a spus Skopek. El a aratat ca actiuni de acest gen vor fi organizate la nivelul intregii retele nationale a BCR.
Oficialul bancii a mentionat ca metodologia de sondare este comparabila ca cea a Erste, dar difera in anumite privinte, intrucat preferintele consumatorilor difera de la tara la
Programul de Integrare si Dezvoltare a BCR in perioada 2007-2009 include masuri de imbunatatire a serviciilor si de crestere a satisfactiei clientilor celei mai mari banci din
Banca pentru locuinte, in cateva luni
BCR intentioneaza sa realizeze, in urmatoarele luni, mai multe proiecte in zona de retail, printre care o banca pentru locuinte, un fond de pensii private si unitati teritoriale specializate in credite ipotecare. De asemenea, BCR vrea sa introduca tranzactiile bancare prin telefon, sa schimbe designul cardurilor pentru a se alinia standardelor actionarului sau majoritar, grupul austriac Erste, si sa infiinteze un birou de management al reclamatiilor. BCR a programat pentru acest an deschiderea unui numar de 87 de noi unitati, urmand sa-si extinda reteaua si in urmatorii ani, pentru a ajunge, in 2009, la 668 unitati.
Volumul creditelor noi, in crestere cu 25%
Volumul creditelor noi acordate de Banca Comerciala Romana a crescut cu 25% in luna iulie fata de iunie, ca urmare a trecerii la noile norme de creditare si a unor schimbari, precum politica de preturi, a mai spus Martin Skopek. Oficialul BCR a estimat ca, dupa ce noul sistem va intra in functiune pe deplin, iar toti angajatii bancii vor fi pe deplin familiarizati cu noile norme, ritmul de crestere a vanzarilor de noi credite va fi de 30% lunar. Skopek a mentionat ca BCR nu a finalizat inca discutiile interne privind masura de renuntare la impunerea unui avans pentru anumite categorii de clienti si credite, masura anuntata anterior pentru a doua jumatate a acestui an.
Un articol de:
Integral in
Doar 37 la suta dintre romani isi fac asigurari pentru bicicleta, 54 la suta prefera sistemele...
Leul a continuat sa se intareasca in prima zi a saptamanii fata de principalele monede...
Bancile sunt tot mai putin dispuse sa isi asume riscuri in ceea ce priveste creditarea, astfel...
Sustinerea dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii reprezinta una dintre prioritatile...
Porsche Asigurari, parte a Porsche Finance Group Romania a introdus serviciul Direct Debit pentru...
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...